NARZĘDZIA IT DLA CONTACT CENTER Automatyzacja

Narzędzia dla contact center NASZE ROZWIĄZANIA

01

AUTOMATYCZNA OCENA JAKOŚCI ROZMOWY
Oferujemy zaawansowane narzędzie, które wzbogaci portfolio każdej firmy o niezwykle praktyczne możliwości. Nasza usługa automatycznej karty oceny, umożliwia profesjonalną transkrypcję rozmów Konsultantów z Klientami. Dzięki naszemu rozwiązaniu organizacja zyskuje dostęp do nowego wymiaru analizy rozmów. Nasze narzędzie nie tylko identyfikuje zdefiniowane słowa i frazy, ale też potrafi na podstawie ich występowania ocenić zgodność z predefiniowanymi standardami. W rezultacie otrzymujemy automatyczną i dokładną ocenę dla każdej rozmowy, co pozwala lepiej zrozumieć mocne strony Konsultantów oraz wskazać obszary wymagające poprawy. Pracownicy nie muszą już tracić czasu na ręczne analizowanie rozmów, a firma ponosić kosztów związanych z dodatkowymi etatami. Nasz system szybko i niezawodnie dostarcza informacje w formie czytelnego panelu danych, które pomogą w podejmowaniu świadomych decyzji opartych na rzetelnej analizie.

02

VOICEBOT - WIRTUALNY KONSULTANT
WIRTUALNY KONSULTANT to zaawansowane narzędzie typu VOICEBOT, które oferuje profesjonalną i efektywną automatyzację powtarzalnych zadań związanych z telefoniczną obsługą Klientów. Wyposażony w wiele funkcjonalności, pozwala zoptymalizować i usprawnić procesy komunikacyjne, podnosić jakość obsługi oraz zwiększać produktywność procesów w organizacji. W usłudze możliwe jest wykorzystanie technologii TTS (text-to-speech), która jest w stanie odczytywać odpowiedź zwrotną do Klienta, np. pochodzącą z systemu zewnętrznego.

03

CHATBOT – LIVECHAT
Chatbot to rozwiązanie stworzone przez firmę Livechat, z którego korzystamy wdrażając kompleksową usługę komunikacji tekstowej z Klientem. Posiadamy doświadczony zespół, który szybko i sprawnie jest w stanie zamodelować scenariusze rozmów wykorzystując w pełni potencjał narzędzia Chatbot. Bez wątpienia bardzo dużą zaletą wdrożenia Chatbota z naszą pomocą jest możliwość skorzystania z usług pracowników Contact Center, którzy są idealnym uzupełnieniem automatycznego procesu komunikacji z Klientem. Według naszego doświadczenia Klienci korzystający z tego typu narzędzi są najbardziej usatysfakcjonowani, jeśli mają możliwość przełączenia się do Konsultanta. Dzięki posiadanym kompetencjom IT oraz odpowiednim zapleczem zasobów Contact Center oferujemy wdrożenie kompleksowej usługi wykonania Chatbota wraz z obsługą konsultancką, a to wszystko w jednym ergonomicznym okienku umieszczonym na stronie WWW.

04

IVR STEROWANY GŁOSOWO
IVR STEROWANY GŁOSOWO to innowacyjne rozwiązanie, które łączy tradycyjne funkcje IVR z zaawansowanymi technologiami ASR (Automatic Speech Recognition) i NLP (Natural Language Processing). Dzięki temu, tekst wypowiadany przez dzwoniącego jest interpretowany, a następnie przypisywany do odpowiedniej kategorii lub kolejki. Nasza hybrydowa usługa umożliwia Klientom wybór preferowanego sposobu podawania informacji - czy to za pomocą głosu, czy też tonowo. Jest to szczególnie istotne w przypadku danych wrażliwych, takich jak PESEL, gdzie rozmówcy mogą znajdować się w miejscach publicznych i preferują nieudostępnianie tych informacji na głos. Dzięki prostocie i wygodzie wynikającej z obsługi narzędzia głosem, nasz system IVR zwiększa ogólną satysfakcję Klientów, umożliwiając im komunikowanie się w najbardziej dogodny dla nich sposób.

05

AUTOMATYCZNE ROZPOZNAWANIE MOWY
Technologia ASR (Automatic Speech Recognition) znajduje zastosowanie nie tylko w narzędziach takich jak Chatbot czy Voicebot, ale posiada również szersze spektrum możliwości. Wiele firm i instytucji posiada w swoich archiwach nagrania audio i wideo, mogące okazać się przydatnymi danymi. Odnalezienie w nich potrzebnych informacji bez użycia narzędzi ASR wymagałoby przesłuchania, lub obejrzenia wielu godzin materiałów. W takich przypadkach transkrypcja dużych zbiorów nagrań do cyfrowej bazy danych otwiera wiele możliwości zarządzania tymi zasobami. ASR umożliwia automatyczną transkrypcję z wyszukiwaniem słów kluczowych, które pozwala szybko zlokalizować w tego typu materiałach konkretne, intersujące nas informacje. Nasza firma oferuje nie tylko jednorazowe usługi transkrypcji zasobów archiwalnych, ale również stałe zasilanie baz danych tymi informacjami. Należy również wspomnieć, że technologia ASR idealnie sprawdza się w przypadku wprowadzenia restrykcji wynikających z RODO. W archiwach wielu firm istnieją nagrania, które zawierają dane osobowe. Wykorzystanie tej technologii pozwala na spełnienie wymogów prawnych i zapewnienie odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych.

Skontaktuj się z nami

Powróć do Góry