ZASOBY LUDZKIE DLA IT I CONTACT CENTER Body leasing

Zyskaj dostęp do specjalistów bez konieczności ich zatrudniania Body Leasing / Team Leasing

Dzisiejsze środowisko biznesowe jest bardziej dynamiczne niż kiedykolwiek, a zarządzanie zasobami ludzkimi, które odpowiadają za sukces Twojej organizacji staje się coraz bardziej kosztowne i skomplikowane. Cyber Center może pomóc Twojej organizacji z tymi wyzwaniami.

Oferowane przez nas usługi body leasingu i team leasingu zapewnią Ci dostęp do wysokiej klasy, doświadczonych specjalistów zakresu IT i obsługi klienta, którzy wesprą Twój zespół w projektach okresowych.

Pomożemy Twojej organizacji skupić się w większym stopniu na rozwoju, dając dostęp do sprawdzonych w swoich dziedzinach specjalistów z pominięciem skomplikowanych, czasochłonnych i kosztownych procesów rekrutacyjnych. Możemy też przejąć zarządzanie administracyjne już istniejącymi w Twojej organizacji zespołami, zdejmując z Twoich barków ciężar martwienia się o kwestie związane z ich zatrudnieniem. Skorzystaj z możliwości jakie daje nowoczesny outsourcing! Dowiedz się więcej

Budujemy i utrzymujemy zespoły IT i Contact Center

01

Leasing zasobów IT
Pracując z wieloma organizacjami, często tworzymy zespoły doświadczonych specjalistów „szytych na miarę”, którzy spełniają konkretne wymagania Klienta, oferując pełne spektrum usług IT, od analiz, przez tworzenie oprogramowania, po jego rozwój i utrzymanie. Ale możemy też uzupełnić luki w Twojej organizacji pojedynczymi specjalistami. Wiemy, jak wygląda praca i zarządzanie zespołem w IT. Możemy też przejąć część administracyjną zarządzania Twoim zespołem, pozostawiając w Twojej gestii jedynie wyznaczanie zadań, które ma realizować.

02

Leasing zasobów Contact Center
Oferujemy dostęp do wysokiej klasy specjalistów z dziedziny obsługi klienta. Nasi konsultanci mają doświadczenie w pracy dla organizacji o różnej skali i profilu, jak i obsłudze klientów międzynarodowych w ich ojczystych językach. Udostępniamy gotowe zespoły, jak i kompletujemy je według Twoich wytycznych. Dysponujemy zapleczem technologicznym, którego wymaga nowoczesne contact center w tym narzędziami. takimi jak voiceboty, chatboty – oferujemy kompleksową usługę. Dzięki naszemu doświadczeniu, możemy też zdjąć z Twoich barków utrzymanie już istniejącego wewnątrz Twojej organizacji zespołu contact center. Możesz przekazać nam rozwój, monitorowanie i administrowanie Twoim działem obsługi klienta mając pewność, że trafia on w dobre ręce.

Outsourcing procesów administracyjnych związanych z zatrudnieniem Korzystaj z zasobów ludzkich nie przejmując się kwestiami administracyjnymi

Zajmiemy się za Ciebie procesami administracyjnymi związanymi z utrzymaniem specjalistów już pracujących dla Twojej organizacji. Pomożemy zarówno, kiedy potrzebujesz okresowego odciążenia, jak i w przypadku długotrwałej obsługi Twojego zespołu. Przejmiemy wszelkie kwestie dotyczące obsługi machiny biurokratycznej powiązanej z zatrudnieniem i utrzymaniem zespołu pozostawiając Tobie to co najistotniejsze – zarządzanie i wyznaczanie celów dla Twoich pracowników. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu.

Skontaktuj się z nami

Powróć do Góry